2 Aralık 2011 Cuma

Açmasın akıl çiçeği gürbüz çocukların baharına Kırılır su tutmamış çeliktir arzu çünkü


ÇÖZÜLÜŞ

1
Burada dimdik ayakta
 Eğilsem gök bırakıverecek kendini
Bitecek bu şarkı, bu dans orta yerinde
Saralı bir çırpınış
Şerha şerha yarılacak dil
Pul pul kabarıp dökülecek adem harcı
Kaygı ve şehvetle ördüler beni
Sıvadılar göğsüme bu sessizliği tenha uykularda

Burada dimdik ayakta
Her şey kendi suretinde seyrederken
Som bir bakış kılındım
Sokuşturuldum  toplu fotoğrafların arka sıralarına
Belirsiz bir gülüş, kınında paslı küfür


Çektiler oluk oluk damarlarımdan
Bahar rüzgarlarını hadi kalkıp gitmeleri
Buruş buruş bir dil iliştirildi gölgeme
Saklı büyük şiirler
Dil bileyledim

2
Dilerim, kan oturarak dişlerime,
Etimde çıban, gözümde sancı dilerim
Kanatılmış bir mendilin orta yerinde gülümsemeyle
Kanımı seyrelten bir rüzgarla
-Savaşların orta yerinde kayıp öfke ile dilerim-
Açmasın akıl çiçeği gürbüz çocukların baharına
Kırılır su tutmamış çeliktir arzu çünkü
Bir rüyanın büklüm yerinden yerli yersiz
Dökülmekteyiz çünkü
Tanrıya sorarsan bitimsiz çünkülerdeyiz çünkü
Gün akşam olur bir şeyh bulamayız çünkü.

3
Som bir sessizlikle örtün beni
İçimde çöreklenen yılan üşüyor.

2005-Ankara
Fatih ÖZMERDİVANLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder